Stefan

Vill bara säga några saker till dig Stefan, så hoppas verkligen att du läser det här.

Jag älskar dig. Kan säga det hur många gånger som helst för jag gör verkligen det. Med HELA mitt hjärta och mycket mer. Det är du som får mig att vilja gå upp om dagarna.
Det är du som får mig att se solen och inte bara molnen som alltid täcker för den annars.
För det är dig jag lever för. Vill alltid ligga i din famn och krama dig. Vill aldrig släppa taget.
Vi hör ihop. Du och jag!
Utan dig inte mig så är det bara.  Du har nyckeln till mitt hjärta så ta hand om den väl. :)

Jag älskar dig.
idag, imorgon , föralltid!
Tiden med dig är underbar. Du är underbar!

Ville bara säga det. Hoppas du ser det älskling.

You and me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0