Tisdag, jobbar kväll

Godmorgon, eller goddag kanske man säger :)
Hade sovmorgon idag också vilket jag utnyttjade till max! Vaknade vid 11, hoppsan..
Men det får man när man jobbar kväll och har haft den hemskaste natten i hela sitt liv! Jag drömde det IGEN..
Gissa vad? Jo såklart att Stefan var otrogen.. En liten brud började skriva till han på msn och sen sms, Hon ragga på han så sjuukt mycket och jag blev bara ledsnare och ledsnare.. Uschaan! Tycker inte om sånna drömmar. Mina ska vara fina och bra ju :(

Så började min morgon med inte det bästa humöret direkt. Åt två skink mackor och drack lite oboý iallafall..
Börjar vid 3 idag och slutar 9 så har lite tid att fördriva nu på dagen. Ska börja göra mig iordning om 15 min eftersom jag måste ta bussen vid 13.20.
Fårse när Stefan kommer hem till Sverige idag, hoppas inte det blir allt försent så han missar sista bussen hem till mig..

Nah nu ska jag ta en snabbdusch innan jag plattar håret, vilket ändå kommer vara så onödigt med tanke på vädret ute. men det är tur det finns luva så jag kan gömma mig lite :)

/ RJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0