Torsdag

Hemma idag också..
Mår inte alls bra :(
men det är bättre idag än vad det var igår så det är ju ett plus. Därför måste det vara ännu bättre imorgon så jag kan gå till skolan då! Vaknade runt 10,
Eller har vaknat lite från och till vilket man gör när man har feber och drömmer mardrömmar :(

Gick upp tog en tablett så febern försvinner och satte mig och kollade på teven. När febern försvann kände jag mig betydligt piggare så orkade ta upp datorn för att kolla på lite bloggar och skriva det här inlägget :)
Fårse om jag orkar laga någon mat idag, är så sjukt sugen på pannkakor!!
Stefan är ledig idag med så han ligger o sover nu..

Står ändå lite saker på att göra listan idag :
- Bada
- Ringa praktikplatsen
- plugga medicin

Har prov imorgon och fårse hur det går..
Har haft 1(?) vecka på oss att plugga på till provet, Andningen, nervsystemet och stroke..
och den veckan var lovet... vem i helvete orkar plugga allt på ett lov?!?! :o

jaja, ska iallafall göra klart det idag.
Puss



En sak till. jag HATAR snö! så det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0