Träna sen jobb!!

jag hatar mardrömmar. jag hatar dom, borde inte finnas!!
vaknar alltid och tror att det är sant.. att allt skit har hänt! Nae fy, så säger bara Lämna mig aldrig <3. Jag skulle inte klara av den smällan. Kan inte ens tänka mig tanken.

Vaknade allafall vid 10 då jag ändå skulle gå upp så det var ju en positiv sak allafall. Sitter här o har precis klämt i mig lite frukost, Vädret är ju underbart idag men känner inte att jag vill ut och gå en timma nu utan ställer mig hellre på crosstrainern så det får det bli sen gå av 3 busshållsplatser för tidigt idag och gå upp till jobbet.

Nu måste jag skynda mig eftersom jag ska tvätta håret och allt med sen.
Kanske blir ett till inlägg innan jag går till bussen, vem vet!

/ RJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0