1/10

Oktober. redan? det var sommar nyss..
Men det kändes verkligen ute idag. Svinkallt med tunn jacka så imorgon åker kappan fram!

Studiedag idag så skulle sova läänge tänkte jag men icke. Vaknade vid halv 9-9 och kunde inte somna om. Satte igång datorn och gjorde lite frukost.
Började göra mig iordning vid 10 och vid 11.15 var det bara att gå ut i regnet till bussen som ska gå 23 över. Men nehe såklart att den var sen och kommer vid 35! Och där står jag med ett paraply som är sönder och fryser ihjäl..
Mötte Elli på H&M vid 12 och där började våran shoppingrunda. Tror vi var inne i alla klädaffärer 2 gånger ungefär. Haha!
Käka lite buffe till lunch på stan och tog en fika på Stevés lite senare innan jag följde med henne och solade. Jag skulle solat men orka inte så satt utanför och väntade.

Åkte till mammas jobb vid 4 och när hon slutade så blev det stan IGEN. haha
Hon köpte lite saker sen gick vi på lägenhetsvisning. Sjukt snygg lägenhet var det men är man beredd på att köpa en 3a för flera miljoner så visst. det kommer inte vi iallafall. Vi var där för mamma jobbar med som som säljer dom och jag har velat kolla på den jättelänge..
Gick till Ming palace och käkade Kinamat efter. jättegott, Tack mamma <3

Kom hem nyss med fullt med påsar. blev:

en ögonbrynspenna
Ny fondutationsvamp
Rosabandet grej
Värmeskydd till håret när man plattar det
5 par trosor
armband
1 tröja

Mest nöjd med armbanden för jag bara älskar dom!!
Kommer kort lite senare för Kameran har slut på batteri och jag orkar inte ladda. haha





Idol, Lyxfällan
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0