13/10-09

Hej hopp alla söta!

Åkte till skolan som vanligt idag. Började med info och där gick dom igenom en otroligt löjlig regel som finns på min skola.
"Man ska alltid ställa upp stolen på bänken efter avslutat lektion vilket underlättar för städpersonalen"
hahahahahaha! Så jävla löjligt.  :D

Jaja, Lunch efter det och sedan Social omsorg. Där var det några som hade redovisning om heders relaterat våld/mord. Mycket intresant faktiskt..
Hade ingen Engelska eftersom läraren var sjuk så satt bara på en stol hela tiden.
Sen till simhallen som vi kom försent till för vissa grejer kom ivägen så fick sitta och vänta på läraren i 1 timme för att få närvaro men hon kom ju aldrig så gick sen ändå! :)

Fick även reda på min praktikplats idag eftersom man är lite nyfiken sådär. och gissa vart jag fick? Joo i självaste bögÅtvidaberg. Åhhh jag hatar det. Jag vill verkligen inte vara där. jävla skit ställe. Tycker inte om Åtvidaberg. Räcker med att ha gått i skolan där i 3 år så. Men nu måste jag ha min jäkla praktik där också.
Hoppas jag kan byta till Linköping för jag vill verkligen inte :((

Ska snart kolla på Andra avenyn sen sussa i sängen. Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0