18/10-09

Söndag igen vilket betyder att det är skola imorgon igen! Usch och blä,
Råkade somna i soffan inatt o Stefan väckte mig vid 4 och frågade om jag inte skulle gå upp och sova. ingen hitt att vakna på soffan med jordens fetaste nackvärk men det är sånna smällar man får ta ;)
Slängde mig i sängen med kläder och allt o somnade på direkten! Vaknade vid 9 idag.. lite tidigt jag vet men kan inte sova så jättejättelänge på helgerna längre,
Ska göra ganska mycket saker idag också :

- Plocka ur diskmaskinen
- städa iordning mitt rum
- Duscha
- dammsuga mattan i vardagsrummet som vi har chipsat ner :)
- Laga mat
- Baka negerbollar. Möms! ;)
- Spela lite. Måste passa på när älskling sover..

Haha och nu är det han som ligger här i soffan och sover. Så antar att han kommer vakna upp med jordens nackvärk nu. haha :)

Eftersom vi är själv hemma så måste jag göra allt. Mamma kommer hem imorgon och då är det ju bra om det är fint. hihi!

Nu ska jag käka lite lunch sen ta tag i den här dagen. Puss på er ♥


  

Kanske inte snyggaste bilden direkt men ändå. Ibland måste man bjuda på sig själv, eller hur stefan ;) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0