8 dagar kvar

Min älskling åker hem imorgon och jag är mycket mycket ledsen.
Han har varit här i över en vecka nu och vi har myst massor.
Nästa gång vi träffas så är det på våran 2 årsdag.
Tänk vad fort tiden går, redan 2 år.. helt sjukt men underbart :) ♥

Idag har väl inte vart så speciell. Som en vanlig dag fast med en sjukt irriterande magvärk som tog kål på mig :(
Baby somnade straxt efter 5 och jag tog ett bad.
Innan hann vi med att baka en (kladd)kaka och kolla på Tarzan..
Meningen var ju att den skulle bli kladdig men vi lyckas alltid ha inne den liiite för länge som vanligt så den här blev torr också..

Försöker få in lite grejer i mammas "nya" telefon vilket är omöjligt. Jag tycker inte om tuch, verkligen inte!
men det går väl bra. bättre än om hon skulle göra det ;)
Förlåt mamma men det är ju faktiskt sant och det vet du också,

Kollar på Sveriges fulaste hem på teven också. Så sjukt fult folk har hemma asså. Jag är inredningsnörd. Älskar allt med inredning. Visst att jag har stökigt på mitt rum men det har väll alla någongång? men jag skulle aldrig kunna ha fult inne. fula möbler, fula tapeter, nae uschaan!!

Ska krypa ner under täcket hos min pojke snart o mysa lite till innan han åker hem imorgon.
Jag kommer sakna ihjäl mig!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0