9/10-09

Jag vill ha det som du fast jag vet att du tänkt lika dant ibland och vill ha det som jag!

Fredag äntligen. bästa fredag vad jag har saknat dig..
Ingen vidare dag i skolan. två timmars Medicin som vi bara fortsatte plugga på om hjärtat med och sen soms där några redovisade sitt arbete om Våldtäckt. Uschaan!
sen vidare till Ljunkan på ivval där vi gjorde,
Inbakad fläskfile, potatisgratäng, och tzatsiki! Gott som tusan.
Slutade runt 14.50 så det var bara att springa in till stan eftersom Angelica skulle med bussen. Jag hade inte nåt brottom men va säll och sprang med henne. haha men det var inte kul när jag kom fram till stan sen och kom på att jag inte hade Bricanylen med min så lät som en rosslig kossa några minuter där då. haha! Så äre med Astma. usch usch

Blev stan en stund med mamma och bror.
Käka lite glass och tog en tur in på Lagerhaus där jag skulle kunna köpa upp hela affärer! Helt klart min affär det där. massor roliga prylar. höhö!!

Har nyss städat klart rummet. Träffa pappa en kortis förut också. o jag fick choklad av han. goooott!
Nu ska jag ner och hjälpa till med maten och sen invänta idol.
Slappkväll ikväll och imorgon kommer min man hem igen. Ni ska bara veta hur mycket jag saknar honom.






Är så glad att jag har dig.
Du och jag älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0