9/10 - 12/10

Helgen har varit helt perfekt.
Först stan och myskväll med mamma o bror i Fredags. Kollade på idol och feta oss massor. höhö, sånt man får på fredagskvällar. Annars kan det ju inte kallas för fredagsmys.. eller?

i Lördags kom baby hit..
Vi hade myskväll hela kvällen då också med fotboll och allt. och tror det eller ej men jag kollade faktiskt på HELA matchen jag som verkligen inte tycker om att kolla på fotboll på tv annars. Sen kollade vi på nåt på tv tror jag. Varken han eller jag kommer ihåg men tror det. Somnade ganska skapligt ändå.
Vaknade av mig själv dagen efter vid halv 10. Gjorde lite frukost på sängen till min söta man för han gjorde ju det till mig förra helgen. Man måste vara snäll och ge igen :)

Bada också innan det var dax att göra sig iordning för att åka på 1 årskalas. Stefans systers son fyllde 1 eller gör det idag. Grattis till han :)
Han blev nöjd med våran present i allafall och det är ju bra det. haha!
Åkte hem runt 5. Kollade på Herkules när vi kom hem. sen ensam mamma söker!

Somnade inte allt för sent igår heller. Vaknade imorse och mådde inte såå fullt bra. Så fick bli hemma och vila upp sig idag för att gå till skolan imorgon.
Ska packa min lilla väska nu också för ska till simhallen med klassen imorgon och rädda en jäkla docka på botten. uschaan!

Svenska Hollywood fruar sen också! Underbart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0