Bloggtorka!

Har inte skrivit på ett par dagar. Antingen så har jag inte haft tid eller så har jag inte orkat.
Har inte så mycket att skriva om heller. Skolan rullade på som vanligt hela veckan så igår hade jag och S fetfredags med chips och godis. Bara vi två hela helgen. Ganska så skönt :) <3

Blir nog samma ikväll. ska kolla på Green street holigans II..
Han sitter här brevid mig nu. med sin dator såklart. Jag ska väl börja med maten om 30 min tror jag.

Har varit en ganska slapp dag idag. Har legat på soffan hela dagen och slappat. Tvättat och diskat lite också!
Med den ena värken efter den andra.
Sjukt läskigt när jag gick upp i morse och min fot sov. kändes som den var förlamad. jag kunde inte ens stödja på den, Borde sett ganska så roligt ut ;)

Ska köra lite rally nu på Xbox sen plocka ut diskmaskinen!
Kanske inte världens roligaste inlägg men skönt att skriva av sig lite..

Puss, Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0