Doktor och Frisör

Hade bara en lektion i skolan idag.
Praktiskt också vilket innebär att vi var i metodrummen och hade steril såromläggning!
Mycket kul :))

Fick sluta vid halv 10..
Så jag käka lite frukost med Kim i skolan sen stack jag till hemköp och köpte fika eftersom jag skulle till Stefans syster och visste att hon hade kaffet klart tills jag kom.

Så har nyss kommit hem från henne. Blev en heldag där med lite barnvakt och sånt. alltid kul :)
Har gjort att från att ätit, fikat, kollat på film, lekt doktor och frisör. haha ;)
Jag och hon har alltså inte lekt utan hon har två barn 3 och 1 år gamla!
Sötaste barnen på jorden asså. haha! Fast dom är ju släkt med min pojkvän så det är ju inte så konstigt ;) eller? 

Nu ska jag käka mat sen in i duschen. 
Tror vi kör på lite plugg senare och ikväll är det oskyldigt dömd. 
Nu har jag inte tid att skriva mer. 
Ses! 



Där är den ena av sötungarna fast kortet är taget för vääääldigt längesen. 
i Februari :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0