7 dagar kvar

Tisdag, inte min dag.
Det är det aldrig på Tisdagar, Allt går emot en!
Ingen bra hårdag då jag hade lovar S att inte platta håret..
Hittade inga kläder så fick bli gamla leggings och linne som vanligt
Jobbig mensvärk
Kallt ute
Tråkiga lektioner
Äcklig mat i skolan
Stefan åkte hem :(

Ja som sagt ingen bra dag för mig idag men hoppas på att morgondagen väntar bättre saker, Bra mycket roligare lektioner och slutar tidigt också. Puss på Onsdagar!!

Slutade vid 4 så tog bussen hem till min låtsasmormor? på lite kalas för hon fyller år.
Hon bor i Vidingsjö och det gjorde Stefan också förut. Så blev jätteglad när jag satt på bussen. Kändes precis som förr men icke, Åkte förbi min/din gamla busshållsplats för att gå av på nästa..
Saknar när du bodde där, Saknar när jag kunde åka hem till dig efter skolan och slippa att planera allt innan, hoppas verkligen du får en lägenhet i stan snart för 6 mil emellan oss krävs en liten planering och det är sjukt jobbigt :(

Kom hem för ett tag sen, Ska kolla på Andra Avenyn och äta ananas sen.. Nästan allt är perfekt, bara du som saknas här nu.. kommer bli så svårt att somna ikväll :(

Jag fryser, Längtar efter en kram
En varm kram från dig
Jag lägger mig under täcket för att få värme
Men täcket är bara kallt och tungt
Inget är bra och jag fryser mer
Det enda jag vill ha är en kram av dig
Kom och värm mig älskling



Jäkla bild att bli sne då!
Jaja har försökt att ändra men den vill sig inte :(
Lite gammal också, sen 08 och inte bästa kvallité men men..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0