6 dagar kvar

Hade besöksrekord på bloggen igår.
Det är bra, fortsätt så!

Mycket bättre dag idag.
Har fått reda på en hel del bra & roliga nyheter idag..
Började dagen med medicin grundkurs där vi lärde oss att Suga ut slem i de övre luftvägarna, eller ja vi lärde oss att suga upp vatten ur en mugg via luftsystemet eftersom vi inte har patienter på skolan. haha ;)
Sen lärde vi oss att sätta syrgas också, Vilket var mycket kul!

Sen var det idrott. Typ stationsövningar med träning genom heeela kroppen! Sen bjöds det på lunch. Fisken var äcklig med potatiskryftorna goda,
Engelska sista vilket var mycket kul. Har aldrig skrattat så mycket på länge. Våran lärare är helt klart bäst, Roligaste läraren som finns!! :D

Som jag skrev förut att jag har fått reda på massor roliga nyheter idag.
Först att Stefan blev uttagen efter intervjuen igår så han kommer få en till utbildning nu som ger stoooora chanser till jobb och massor pengar. Grattis älskling det är du värd

Sen att jag fick VG++ på mitt medicinprov om hjärtat.
Skulle ha skrivit lite om vänsterkammarsvikt också så skulle jag fått MVG men jag är nöjd med mitt VG++, det är viktigt med dom där två ++!! haha :)

Dagens bästa var nog iallafall Filmen!!!

Kim - Angelica det var två, Du måste hämta din film..
Angelica - aa vänta lite
Kim - Angelica kom NU! Du måste hämta din porrfilm!
Angelica - VAA? Springer som fan bort till skåpen och kollar på skivan och slänger iväg den, Det där är inte min?!
Alla - HAHAHAHAHAHAHA
Angelica - men jag lovar det är inte min, Det måste varit någon som la i den där, det är inte min jag lovar.

Angelica ringer sin mamma...

Angelica - Mamma är det du som har lagt i en porrfilm i Kims film?
Hennes mamma - HAHAHAHHAHAHAHA!

..
Angelicas mamma pratar med Kim - Ja Angelica har inte så mycket att göra om kvällarna så det där är hennes fritid.



HAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA !
Ja lite kul var det :D
Och Angelica såklart vi inte tror det är din. Bara lite konstigt att den kunde komma i Kims dvdfodral. Haha


Jaja slut på det roliga. Nu ska jag plugga matte vilket inte är lika kul :(
Måste kämpa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0