....

Hade lite "kalas" för mig på eftermiddagen.
Fick 500 kr o godis från morfar och gittan,
400 kr på Ticnet från mina kusiner och dom.. Tack tack :)
Har ju som sagt inte fyllt än utan på tisdag men det passade bättre att fira mig idag så då fick det bli så!

Fick skjuts in till Elli av min kusin och henns kille. Tack <3 !
Vi kollade på tv och gjorde iordning oss, Stack till stan runt 8..
Köpte varsin varm choklad och satt på uteserveringen på Cafét brevid Yngves.. Sen blev det kallt så vi gick ner till Steves och satt där resten av kvällen. Vi hade våra skrattattacker som vanligt och sexsnack på Steves. HAHA :D
Vi började röra oss mot rese vid 11 då det var sjukt kallt och regnade,
Kom hem vid 12..
Och nu sitter jag i min säng med datorn i knät. Lyssnar på Ken ring och fryser. Alla sover så det är mörkt, Här sitter jag i min ensamhet när alla andra är på krogen. ALLA förutom jag. Det är så orättvist!
Mina ungar ska födas tidigt. Jag ska bli en ung mamma och dom ska födas tidigt! på våren eller försommaren.. Så det så!! Då kommer det aldrig vara synd om dom. Sen ska dom få bo i stan också. Tänk vilken lyx!!

Nae nu ska jag läsa bögboken vi måste läsa i Svenskan. Johas Gardell. BLÄ! :)
Puss&godnatt


Kommentarer
Postat av: Malin

Om du ska bli en ung mamma får du se till att vara på't snart :D

2009-10-25 @ 13:34:35
URL: http://malinkrantz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0