,

Vaknade vid halv 12 idag, eller halv 11(?)
Om man räknar med tiden som är nu så var det vid halv 11 :)
Har suttit hela dagen och pillat med en present till 2-årsdagen. Var nästan klar då hela datorn vart låst och allt försvann :(
Så nu skiter jag i det och går o köper något imorgon isället!!
Duschade förut så sitter i mina myskläder nu och har precis plattat klart håret.
Och mitt nya schampo är underbart. Kan rekomendera Bobby´s schampo och balsam ;)
kostar lite mycket bara men klart värt pengarna. iallafall till mitt hår!
Ska ner och kolla lite på tv med mamma och äta upp resten av min tårta som blev över igår. mums!!

Sen kanske Stefan kommer, vem vet..
jag hoppas det iaf ;)
myspys. Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0