Fyller år!

Äntligen var det min tur, Fyller fakiskt år idag..
Iofs bara 17 vilket betyder att det är ett helt jäääkla år kvar,

Fick min present av Stefan imorse innan han åkte till hm jag vet inte vad man säger men till Utbildningen kanske, haha :)
Fick en röd hjärta-mus till datorn, Vi kollade på den igår och den är såå fin!
Den lyser rött när man håller på den och sen är den hjärtformad..

Av mamma fick jag,
en dvd
4 böcker
1 klocka
Örhängen
Överkast till sängen
en ny navelpiercing

Och av bror fick jag en ny väckarklocka.

Tack så jättemycket <3


Jag och Stefan firar även 2 år idag. Så vi ska ut och äta ikväll o bara ha det mysigt!
Vi fick en champange flaska av mammsen också.
Tack <3
Älskar dig Stefan.. Två år det går så fort.






Blev inte så mycket bloggande igår eftersom mamma och jag var på stan heeela dagen och köpte presenter till mig. Det ska vi aldrig mer göra om för jag visste allt jag skulle få idag. höhö ;)
Sen följde Stefan med hem så då blev det inget datorsittande utan massor mys istället!
Nu ska jag städa klart sen äta lite och duscha. Puss


Kommentarer
Postat av: emelie lotta inez hjalmarsson

grattis på födelsedan :) <3

2009-10-27 @ 15:24:05
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0