Helgen

Har inte skrivit på ett par dagar men det beror på att jag har varit hos min man hela helgen. höhö :)
Skolan i fredags sen åkte jag o hans "pappa" och syster + hennes son och handla lite. Sen vidare hem till dom. mys hela kvällen även om jag råkade somna lite tidigt.

Vaknade vid 1 dagen efter och Stefan sov hela dagen så jag pysslade lite med hans syster och mamma. hihi!
Gjorde egna armband och örhängen och sånt!
Sen mys på kvällen när Stefan hade vaknat.

Och idag fick jag frukost på sängen när jag vaknade.
Jag har världens bästa pojkvän så det så. och det finns INGEN som kan ta han ifrån mig.
Älskar dig sjukt mycket Stefan <3

Kollade på film och sånt idag. sen fick jag skjuts till bussen vid 6!
Har duschat lite och så sen jag kom hem. Kollar på 7 miljonärer nu. och den filmen är ju helt sjuk. sååå dålig men ändå så bra.

Ska sova snart för är trött som en apa.
Jag saknar dig redan.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0