Lördag och kalas

Lördag!
Wihooo :D
Mamma väckte mig för en halv timma sen och sa att jag var tvungen att gå upp.. Det kommer massor släkt hit idag som ska fira mig och mitt rum ser ut som ett bombnedslag så är väl bäst att gå upp och städa :(
jaja, Kul med presenter ;)

borde gå upp snart men jag orkar verkligen inte :(
Ska fixa mina naglar sen också. inte riktiga eftersom jag inte kan ha långa pga eksem och skit, men kul att ha lösnaglar när man ska göra något roligt.

Jag är på bästa festhumöret också men så blev det inget för Sarah är fortfarande sjuk, Krya på dig hjärtat.
Men jag vill ju på fest, en riktig hemma fest med massor folk! alla drar till krogen JÄMT och kul att det är ett helt JÄVLA år kvar då. :(
jaja sluta klaga Rebecca och upp o städa med dig. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0