Lov

Hejsan alla söta och mindre söta :)
Lov äntligen! Började lovet med att gå till apoteket och hämta min p-stav jag ska sätta in i armen. AJ!
sen köpte lite mera skit på stan, Fortsatte sedan hem till Stefans syster där jag visade mina köp och hon bad mig öppna förpackningen och kolla på nålen.
Dum som en idiot gjorde jag ju självklart det. Fy bubblan så stoooor :((
Stefan ska följa med mig och hålla mig i handen är en sak som är säkert.

jaja lekte massor med hennes barn som vanligt. Vi städade, Lekte doktor, Läste böcker, Åt mat och lite sånt. Jättekul för dom är så söta alla :)
Tog bussen vid 6 till Stan för att gå på bio, Vi kollade på Flickan som lekte med elden.. Sjukt bra film men första var bättre och sen var det endel överdrivna scener med Paulo Roberto men annars var den ju bra ;)

Har haft lite otur hela dagen när vi skulle beställa platser. Har strulat fram och tillbaka hela dagen sen när vi väl satt där i stolarna så sa jag, Äntligen kan vi koppla av och kolla på filmen. och Jessica svara : aa men den kommer säkert lägga av snart!

Den hann precis börja. 20 sekunder in på filmer sen dog den!!!!! :o
Men det var någon teknisk typ som fick igång den sen iallafall. hahaha men Jessica är ju bara för söt: "Nae jag börjar gråta nu" Hahaha :)

Nu ska jag kolla klart på Monster till svärmor som är på teven och sen Roast på berns.
Pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0