Onsdag

Hade en bra födelsedag igår! Blev väckt vid halv 10 så fick presenter och frukost då :)
Sen gick jag upp och började fixa lite i mitt rum. Städa lite smått o sånt!
Kollade upp restauranger och deras mat lite sen kom älskling hem vid 12 med Rosor och en paradis ask till mig.. Han är ju bara för underbar <3

Vi badade och gjorde oss iordning sen kom Lars (Mammas särbo , haha) och ville fira mig. Han är läkare så har lätt att fixa saker inom vården så jag fick ett eget stetoskop och 1000 kr. Tack :D

Sen var det bara att dra in sig mot stan vid 6.
Vi åt mat på Hamlet och en Tisdag var det inte så många där så det var lugnt och mysigt. Efter åkte vi hem direkt och myste med Champangen och så :)
Somnade väl runt halv 1!

Varför Stefan och jag var ute och åt var ju självklart för att vi firar våra årsdagar på min födelsedag!

Ska äta lite frukost snart sen ta fram alla 100 böcker och börja plugga på alla prov vi har nästa vecka!!
Det är sjukt mycket vi ska göra då så jag kommer nog gräva ner mig under jorden vissa dagar.


Ska åka med 16.25 bussen till stan sen också för att idag ville pappa bjuda mig på Restaurang.
hihi.

Puss, Hörs nog sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0