Tankar & Funderingar..

Jag har inte min blogg för att skriva om vad jag gör om dagarna. Visst det har blivit så för jag har inte så mycket annat att skriva, men egentligen har jag den för att det är så himla skönt att skriva av sig allt man går runt och tänker på. Visst man skriver inte om allt man tänker för jag vet ju nåt och nåt vilka personer som läser min blogg!
Jag tänker mycket, hela tiden är det nya saker.
Går och funderar massor jämt. Kan sitta i flera timmar och bara tänka..

Kärlek, Det är det underbaraste som finns..
men samtidigt väldigt jobbigt ibland.
Man har världens mysigast när man är med varandra men sen när man åker ifrån varandra igen så känns allt skit. Men vad skulle man göra utan kärlek egentligen. Liksom vad skulle jag göra utan min Stefan? Hur skulle mitt liv se ut? Hur tråkigt skulle jag inte ha det?
Jag älskar Stefan mest av allt i hela mitt liv. Skulle aldrig klara mig utan han, eller jo såklart jag skulle eftersom jag hade ju ett liv innan det var vi men det skulle nog vara världens tråkigaste utan honom.
Stefan betyder allt för mig och lite till.
Han har stöttat mig i så mycket saker både han och jag och bara jag har gått igenom, Han finns alltid där när man behöver honom.
Vi har det så bra tillsammans, vet vart vi står i vått och torrt,
såklart vi tjaffsar och bråkar en del men det gör ju alla så.
Jag tycker så otroligt synd om alla som inte får uppleva kärlek av olika anledningar. Hoppas alla får känna känslan att vara kär någongång.

Det var lite av mina tankar nu. Skönt att få skriva av sig allt :)





När blev solen gul
När fick vagnen hjul
Jag bara undrar
Vet du när blev himlen blå
När blev molnen grå
Jag undrar

Min värld, min värld, du är så stor
Av tankar styrs din färd
Långt mera kloka än man tror
Så snurra du min värld

När blir vinter vår
När får foten tår
Jag bara undrar
Vet du när får vinden ro
När kan jag börja tro
Jag undrar

Min värld, min värld, du är så stor
Av tankar styrs din färd
Långt mera kloka än man tror
Så snurra du min värld

När blir jag en man
när älskar vi varann
Jag bara undrar
Vet du när blev himlen grå
När kan jag förstå
Jag undrar

Min värld, min värld, du är så stor
Av tankar styrs din färd
Långt mera kloka än man tror
Så snurra du min värld

Min värld, min värld, du är så stor
Av tankar styrs din färd
Långt mera kloka än man tror
Så snurra du min värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0