Tisdag

Måste bara säga att jag och Kimberly är otroligt bra på att förhandla med våran lärare.
Så istället för en håltimme på 3 timmar imorgon så får vi sluta klockan 10 istället för 2!
Så vid 10 imorgon så är det raka vägen hem för att träna,plugga och städa lite..
Men men det är imorgon det.

Vad har hänt idag då? Nae inte mycket.
Samma otroligt underbara humör idag vilket vi älskar. <3!!
Inte dom allra roligaste lektionerna idag men det funkar..
Fick inte det bästa beskedet i skolan idag heller. Blir Servicehus med gamlingar iår igen.. jag som hade sett fram emot sjukhus eller gruppboende. ååh jag vill inte torka bajs på gamla IGEN! :((

Lagade mat förut och var duktig. Pastasallad. gud så gott det blev <3

Nu ska jag kolla klart på aladdin och sen Andra Avenyn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0