16 September

Kom på förut att jag inte har skrivit på bloggen på ett tag nu.
Så ska väl försöka få ihop ett litet inlägg nu på vad som har hänt dom senaste dagarna :) !

Kan sammanfatta helgen

Fredags - myskväll
Lördags - kräftskiva
Söndags- mysdag och kväll

Stefan kom hit i Torsdags och har inte åkt hem än vilket jag tycker är oerhört mysigt <3!
Om jag skulle få bestämma så skulle han alltid få bo hos mig men det fattar till och med jag att det går ju inte..

Den här veckan går segt. såå segt!
har väntat på att det ska bli Torsdag jättejättelänge nu så vi kan få sovmorgon. och imorgon guud vad jag ska sova. haha!

Blandat humör hela veckan. trodde det skulle bli bättre idag för vi hade en ganska slapp dag i skolan till skillnad mot alla andra dagar men icke men min vanliga tur så slutar det alltid illa..

Hade Engelska som sista lektion och vi kollade på film. jag somnade som vanligt tror några andra också gjorde det faktiskt. såg många stängda ögon!
Sov ju inte så hårt såklart ;) så vaknade innan vi sluta och tänkte att det skulle bli så skönt och sätta sig på bussen och fortsätta sova lite men inte..
Följde med Sara till banken och tog ut pengar. hon tog ut och jag tänkte kolla kontouttdrag men hitta inte kortet. jag har alla kort på ett ställe så letade ihjäl mig efter det eftersom bussen gick 10 min efteråt..
hittade inget så jag visste att det låg i bilen eller i väskan i bilen eftersom jag hade det där igår.
Så det var bara att prommenera från Trädgårdstorget bort till Braskens ungefär för att hämta ett litet fult busskort för att sedan åka hem..

Mitt humör var inte på topp när jag kom hem kan jag lova. men börjar bli bättre nu igen :)
Nu ska jag upp och pussa på min bebis lite. han sover. haha! 


 

Jag håller i dig så hårt jag kan,
Vägrar tappa taget <3



ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0