17/9-09

Torsdag igen..
Tråkigt dag. herreguud så tråkig dag.
Känndes som att man aldrig skulle få sluta idag. som att man hade blivit inlåst i skolan och var tvungen att vara där för alltid.
usch!

Men jag fick min underbara älskade sovmorgon iallafall. och det var guld värt annars hade jag väll dött i skolan eller nåt!
Tog bussen till skolan 8.23..
pussa hejdå till Stefan eftersom jag inte kommer träffa han på ca en vecka nu tror jag.
Hatar dom dagarna. dom dagarna till jag får träffa dig.
Jag saknar dig redan ju!
Längtar inte tills jag ska sova ikväll. kommer inte kunna somna. så tomt. helt kallt och tomt brevid mig..

Min kudde luktar dig.
Mitt täcke luktar dig.
Min säng luktar dig.
Jag saknar dig <3

Imorgon ska jag va med Kim pim.
fårse vad vi hittar på. men något kul blir det nog.
Tack för att du finns. en sann vän
Puss på dig gumman :) <3


Nu ska jag till pappsen på lite mat och prat.
kommer hem sen.
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0