30/9-09

Pengaaaaar. Äntligen <3 !

Kort dag idag. bara tre lektioner.
Först lite praktiskt vilket jag älskar. Vi tvättade sår och lindade om ben.
Gick ju galant! Nästa Onsdag blir det att tvätta sterilt. lite pilligare..

Sen idrott och Engelska..
åkte hem med 2 bussen och Stefan var kvar när jag kom hem. men visste att han skulle hem idag så han åkte efter 45 min :(
Och nu saknar jag han massor. men om två dagar ses vi igen!

Har fisken i ugnen och ska göra lite skagenpanna snart och ris. Gott!
Ledig imorgon så det blir Stan/sola/gymma med Elli. och jag ska köpa en tjocktröja på stan men vilken vet jag inte men det måste bara finnas någon där som väntar på att få komma hem till mig :)
Myskväll i soffan framför tvn blire. men Efterlyst eller GA?
Brukar ju kolla på Efterlyst varje Onsdag men nu är det ju så spännande på GA att man nästan måste kolla..
Hatar att allt ska vara samtidigt också!!

Nu måste jag koka ris. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0