.

Efter en eftermiddag med Angelica på stan igår så kom vi äntligen hem. haha!
Stefan kom väl hem ca 1 ½ timme efter mig.. vi kollade på idol och Pirates of the caribbean! eller jag kollade väl på halva råkade somna sen..

Ingen behöver veta. ingen behöver undra. inget är sagt!
Du och jag. så är det bara..
Utan dig finns inte jag.
jo det finns ett skal men ingenting i det. helt tomt och borta.
Går du så tar du mitt liv med dig.
Jag älskar dig <3 !

Vaknade för ½ timme sen ungefär.
Funderar på att gå ut och gå eller om man ska vänta ett tag.. jag vet inte.
Fårse hur det blir i eftermiddag och ikväll.
Kräftskiva eller inte? det spelar ingen roll bara jag får vara med dig <3

Nu ska jag nog gå och äta frukost.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0