Hemma idag igen..




Gick inte till skolan idag. Mår fortfarande inte helt bra men imorgon är jag tillbaka :)!
så idag blir det mys hemma. Bli väl och kolla på film som vanligt.
Bra väder ute också. Kanske går ut och sätter mig i solen en stund. Bäst att passa på innan det är höst på riktigt  :(

Varför är det såhär?
Måste jag må dåligt för att jag inte vill?
Kommer det alltid vara såhär? eller vem kommer ta steget till en förbättring?
Jag erkänner. Jag vågar inte.
Så feg. Jag vet men det är en helt annan sak att säga det än att få höra det.
Vill inte göra dig ledsen vill bara att jag ska må bra och vara glad igen..
Förlåt!


Och nej det är inte Stefan det är riktat emot om någon undrar :)
Nu ska jag ut.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0