Hemma

I fredags blev det skolan sen till Kim.
Stack till skylten på kvällen på "hiphop"kväll.. Skulle kolla på två från våran klass som dansa.
Sjukt duktiga är dom! :o
Stack hem till Kim vid 23.30 och skulle kolla på Big Brother men somnade efter 10 min typ. haha!

Fick skjuts hem till min pojke av hans "pappa" dagen efter..
Mys på hög nivå hela eftermiddagen/kvällen.. men råkade somna tidigt den kvällen också. hahaha!
Jag är ju sååå trött på helgerna. Skolan tar slut på en.

Åkte hem vid 18.30 förut.
Fick då också skjuts av hans "pappa" till stan sen kom mamma o hämtade mig. Tack <3 !
Saknar min älskling så j*kla mycket redan..
Åh jag vill vara med dig hela tiden ju.. Det är så underbart att vara med dig. bara du och jag. Så mysigt!
Jag älskar dig Stefan.
Kommer ALDRIG släppa taget om dig <33

Först en fredagskväll med en underbar kompis sen en lördagskväll med min underbara pojkvän.
en sjukt bra helg.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0