Höst

Från och med idag så inser jag att det är höst..
Regn regn massor regn.
Har regnat nästan hela dagen. Det blåser massor ute också. Löven börjar bli gula och ramla av träden. marken är blöt och mörk. Himlen är grå och det är kallt ute!
Jag tycker på ett sett inte om hösten men på ett sett gör jag det..
Mysigt om kvällarna när man är inne och kollar på film med älskling och hör regnet utanför. men mindre mysigt när man väl måste vara där ute och frysa!

Hade sovmorgon imorse som var väääldigt skönt..
lite halvtråkig dag. ingen rolig lektion eller nåt men det är väl sånt man får ta!
Slutade vid 4.
Åkte hem med mamma vid halv 5!
Ska duscha sen äta lite. ikväll är det tvkväll som gäller. Både idol och AA!
Tror jag kollar på någon film efter AA också.
Ingen skola imorgon vilket Rebecca tycker ska bli såhääääär skönt..
Ska städa lite hemma och tvätta också.
Kanske bakar lite bröd med som jag har sagt att jag ska göra så länge nu.

Nu ska jag plugga lite.
Puss

Du,  jag saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0