Hundpromenad

Kom nyss in från en hundpromenad.
Syster från stan är i lilla Grebo och hälsar på och har med sig söta Herrman!
Så det blev hundpromenad med henne, Bella och Angelica!
Busa lite och hittade ett plommonträd på vägen hem så alla ställde sig och käka plommon!
men då blir det ju samma sak som alltid när jag äter frukt..
det svullnar igen i halsen. inte så att jag inte kan andas men det är en obehaglig känsla som att det är påväg till att bli så..

varför blir det alltid så nu för tiden när jag äter frukt. spelar ingen roll vilken frukt utan det blir nästan så med all frukt!
Det är så sjukt irriterande. kanske borde man åka till sjukhuset och göra pricktest så man äntligen kan få ett svar på vad man tål och vad man inte tål!
inte så kul om man står där någon gång och håller på och dö och inte har med bricanyl eller allergimedicin..

Nu ska jag försöka koppla in min tv som står på en stol så jag kan kolla på tv vid 8!
och varför jag har tvn på en stol kan jag tala om. för att pappa håller på att river en vägg i mitt rum som tvhelvetet satt på innan och den kan inte stå på golvet så då får den stå på en stol :) !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0