Jag älskar dig

Jag älskar dig.
Med hela mitt hjärta.
Du och jag livet ut.
det är det jag hoppas på.
det är dig jag lever för.
Det är du och jag.





27/10 - 2007 Förändrades hela mitt liv. Jag fick något att leva för.
Vi blev tillsammans. Du och jag!
Känns som om det var 10 år sen ungefär men det är ca 2..
Det känns som att vi har kännt varandra hela livet.

Vi har haft våra svackor. Lik som alla andra har.
Kanske är vi i en just nu? aa jag tror det. Ingen som märker och ingen som behöver veta varför.
Jag vill ta mig ur det här nu. Fortsätta ha det som vi alltid har det.

Only you and me  <3
Det är så det ska vara och det är så det kommer vara och det är så det ska bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0