Måndagsstädning!

Har precis städat klart mitt rum.
och det behövdes kan jag lova. men nu är det så fint så :)

Har även hunnit med ett bad också. sköönt!
magen mår lite bättre nu. ska ta min kära varma vetekudde och sätta mig och plugga lite Omvårdnad och Engelska nu..

Lyssnar på Winnerbäcks nya skiva också har efter den och Daguava som han släppte för 2? år sen kommit fram till att hans gamla låtar är mycket bättre men att dom nya faktiskt också är bra :)
Nae det där blev krångligt.

Nu ska jag plugga. Puss!

Lite bilder på före och efter städning så ser ni själva att det behövdes.
(Klicka på bilderna för att få dom större)  ;)


innan :                      



efter :                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0