Rundvandring + idrott

Hej hopp alla söta!

Började lite senare idag så följde med till mammas jobb en stund på morgonen och läste tidningen. haha!
Mötte upp klassen vid stora torget för vi skulle på "rundvandring" runt Linköping för att vi läser om sjukdomshistoria och skulle därför kolla på första sjukhuset och massor..

Vart klara vid halv 10 så vi fick en timmes extra rast ungefär. Det tackar vi för!
Satt i uppehållsrummet och snacka skit och lyssna på musik.
Sjukt bra klass har vi fått nu efter allt som har hänt.. Folk har slutat och folk har börjat!

18 tjejer så en heldel tjafs blir det ju men alla har kommit varandra närmare och man pratar liksom med alla nu.
Wätt bra tycker jag ;) !

Klockan halv 11 pallrade vi bort mot Ekoxen och bytte om för vi skulle ha idrott..
Blev kondition och vi skulle springa runt ån..
vet inte exakt hur långt det är men jobbigt var det. och konditionen är ju inte på topp men det börjar ta sig!
sprang in på hm 22-23 minuter tror jag det var?
Gick lite också etftersom jag hade glömt astmamedicinen i väskan så det blev ganska jobbigt att andas efter ett tag. så jag tycker det blev en bra tid ändå. Ska lätt slå den nästa år ;)

Duschade och gick tillbaka till skolan. äcklig mat så jag och kim käkade apgodis istället. vill säga torkade bananer. HAHA!
sen hade vi Engelska. tränade inför Nationella proven. blä..

nu ska jag läsa ut min skit bok från Svenskan eftersom vi har redovisning om den imorgon.
Puss!
Imorgon kommer du. äntligen så som jag har längtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0