Söndag!

Håret när jag inte har plattat det :)
Håret när jag inte har plattat det :)

Hej alla glada :) !
Vaknade för ett tag sen och har precis ätit frukost.
Ska väl duscha snart tror jag..
Sen plugga lite Svenska och Engelska.
Ska försöka hinna med och gå ut & gå senare också..

Pappa och Bella var på brölopp hela eftermiddagen/kvällen igår så jag, Victor och Angelica var själva hemma..
Eller Ankis stack iväg några timmar och kom tillbaka sen!
Så jag och bror kollade på Baksmällan och Stockholm boogie..
Ganska skönt att vara själv hemma men läskigt eftersom det spökar här!!

Imorgon är det skola igen.
Känner verkligen inte för det!
IV-val på morgonen på ljunkan sen tillbaka till min vanliga skola..
Slutar sent också. 4!
men sen ska jag hem till mamma imorgon igen.  :) <3




Längar och saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0