Torsdag

Svenska "redovisning" av boken imorse. gick ju galant, bara att läraren är sinnessjuk men annars gick det ju bra..
Sen hade vi lite träning till nationella proven. guud så bra vi är eller hur Kim? ;)

S kom till skolan och hämtade min nyckel för han var klar i stan lite tidigare..
Gick på stan med kimberly också. hon skulle köpa skor och jag kollade på bebis skor. så underbart söta. men 500 spänn för ett par skor i storlek 19! helt sjukt vad dyrt..

skulle ta bussen hem och som tur var så hann jag inte längre än till Tannefors innan jag fick ett sms av Stefan där han skrev att han var kvar i stan så det var bara att hoppa av där och ta 18 in till stan.. han hade ju min nyckel så jag hade inte kunnat kommit in hemma..

Satt vid stångån en stund med han och pata sen stack vi till bussen och tog den hem!
Har nyss kollat på Linas kvällsdagbok och skrattat ihjäl sig som alltid.. nu blir det mat sen ut och gå :) !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0