Torsdagsmys!



Det är dags för Torsdagsmys om det så är det sista jag gör....
Skolan idag igen. Tre lektioner idag. Svenska B, Engelska A och Matte A!
Hade två timmars hål också så jag och Denice var på stan och jag köpte ett naglack och sen kollade vi lite på skor och sånt.

Efterskolan tog jag bussen till gymmet!
Var där i en timme ungefär. Ganska så skönt efter om man säger så.
Fårse om det blir en sväng efter skolan imorgon eller inte. sånt som märks!
När jag kom hem tog jag ett varmt bad och åt lite mat.
Har nyss målat naglarna och ska kolla på tv nu.
Ska väl läsa lite i min Engelska bok innan jag somnar också.

Plus att jag ser ut som en liten nisse/troll i mina kläder.
Jätteförstor T-shirt, jätteförstora byxor, jättestora tofflor!

Nu ska jag kolla på tv.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0