Underbara Fredag

Äntligen Fredag!
Kära underbara älskade Fredag..

Fick reda på resultatet på Matteprovet idag och kan säga att jag inte blev så glad!
jävligt besviken på mig själv. klantade till det totalt med ett slarvfel som gjorde att jag inte fick det jag ville. Men min lärare sa ändå att det var bra så jag får väl tro på han :) !

Gick ner och bytte IV-val från Webbdesign till Varmkök på Ljunkan så nu har jag samma som min höna Ellinor och Angelica :)) !
Mycket roligt.
Vi lagade snitzel (vet inte hur det stavas) och något med rotfrukter..

Åkte hem till pappa förut också.
vi har ätit lite mat och kollat på någon film på tvn!
stannar här tills måndagkväll sen åker jag hemmåt till mamma igen..
Det spökar här också och jag är ju verkligen inte rädd!!
ALDRIG att jag är själv hemma här. fy bubblan..

Imorgon blir det gymmet sen hem och bara ta det lugnt.
Tror inte att Stefan kommer. men man kan ju alltid hoppas men han kommer inte göra det för han skulle göra massor annat och jag som saknar han massor..

Dom som säger att vi är med varandra HELA tiden kan ju ta sig i arslet och fara någonstans!
Vi träffas på helgerna.. alltså "MAX" 2 gånger i veckan!
det är ju INGENTING skillnad mot vissa andra..
så sug på den och säg till på vardagarna ska ni se att varken han eller jag gör någonting!!
Är så trött på skitsnacket om att vi är med varandra och kommentarerna man ständigt får:
" du är bara med han"
" ni är med varandra hela tiden"
" fan vad du tofflar hela tiden"
" Måste ni va varje dag eller?"
" Måste ni va hela tiden med varandra?"

Vi träffas inte alls mycket nu för tiden eftersom han bor så långt bort så kan inte jag vara där på vardagarna för det går ingen buss och han är inte hos mig. jag vet inte varför eftersom han ändå är Arbetslös och bara går hemma men det har ändå bara blivit så..
Så vi träffas på helgerna. Och det är det bästa jag vet. jag går hela veckan och längtar efter helgen så jag kan få träffa Stefan. Träffa han och bara få koppla av från allt..

Men i helgen ska han festa och vi ska inte träffas.
Så vi kommer träffas 4 dagar på 2 veckor!
Det kallar inte jag mycket.. Plus att vi pratar aldrig i telefonen bara på sms och msn.. Men vi har det så jäkla bra ändå. man vet vart man har den andra liksom. Vi behöver inte prata 24/7 gör det när det går och det är just då som det är helt fantastiskt underbart.

Nae nu ska jag läsa för imorgon ska jag upp 9 för att åka till Gymmet vid 9.30!
Puss på min Stefan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0