Rubrik

Drog till Ljunkan på morgonen eftersom vi hade IV-val!
Gjorde omelett och jag som hatar ägg. blee
Stack tillbaka till skolan runt 10. Hade omvårdnad innan lunch.
sen Svenska och MSK!
Jag HATAR msk. kom in på religion och jag hatar religion.
Fi**a dra hem till ditt jävla huckelland och lev som du vill där.

Kom hem för ett tag sen och har packat det mesta nu.
Åker till mamma sen. inte än men skönt att ha allt packat!

Måndag: inget
Tisdag: ut och gå 1 timme
Onsdag: gymma 1 ½ timme
Torsdag: ut och gå
Fredag: ut och gå
Lördag: inget
Söndag: inget

Har fått tag på en locktång till helgen också. Tack Sarah <3 !
nu fattas bara kläder, Alkohol och sen ska jag nog färga håret i veckan tror jag.
vet inte hur jag ska hinna allt men det finns det nog plats med någonstans ;)

Nae måste kila nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0