10 April 2010

Hejsan svejsan.

Kan börja med att säga att jag hade sjukt roligt igår!
Inte alls mycket alkohol men man kan ha lika roligt nykter som onykter :)
Somnade hemma hos Stina vid 2 ungefär. Åkte hem vid halv 1 idag.
Städade rummet och lite när jag kom hem sen fick jag skjuts bort till pappa..
Är där/här nu, Har hjälp till att rensa ut lite här hemma. Ska ju flytta i sommar så lika bra att börja rensa nu!

Har precis kollat klart på en film med syster och låtsas mamma.
Funderar på att gå ut till vardagsrummet och kolla på fotboll med pappa och bror nu även om det inte riktigt är min grej! Mamma kommer och hämtar mig vid hlav 12 imorgon sen ska vi iväg på lite äventyr. :)
Puss


Saknar föresten Stefan jättemycket nu när han har åkt hem.
Längtar till Fredag älskling, Syns då :) <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0