13 April 2010 - Sunshine!

Hej i mitt vinterland, skämt och sido!
Hej underbara väder du är välkommen hit :)
Det blir ju tamefasen bättre och bättre väder för varje dag som går..

Skolan idag igen. Hm fungerade rätt bra asså.
Lite smått damp utbrott ibland bara men annars är det fin fint!
Stack och gjorde syntest efter skolan. Har sagt jättelänge att jag ser sämre på höger öga när jag kolla på tv tex eller läser. Fan hade lite sämre syn där också, men inga glasögon för Rebecca. Aldrig, ser ut som en tant i det :)

Sen var the family och kollade på lite saker efter skolan. Nu är ni allt bra nyfikna va?
Vänta ett tag till så :) !
Ska fixa iordning på massor papper nu. Hade allt perfekt förut men nu har blocken i skolan tagit slut så skriver typ allt i samma block. blir skit konstigt!
Måste köpa nya men då måste man ha pengar och pengar får man genom att jobba och jag går i skolan så det fungerar inte riktigt, Så får allt vänta tills studiebidrag.
Det var allt för mig, Tack och hej!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0