19 April 2010

Sitter i soffan och är proppmätt!
Har ätit tacos nyss. Mys måndag :)

Ska strax fixa mina naglar och titta på hockeyn som börjar om 30 min!
Men först tänkte jag uppdatera lite om min dag ;)
Matte först på morgonen i två timmar. Fick någon jäkla kick och jobbade som tusan, skönt det för då får jag mindre att göra hemma i veckan. Sen hade vi omvårdnad i en timma. Forstsatte bara med vårat arbete om cancer! Lunch sen. Makaroner och studsbollar dvs köttbullar!!
Till sist hade vi den tråkigaste lektionen i hela världen. Äsch bit ihop så fungerar det, Dock får alla lite cp utbrott på läraren ibland för hon fattar ingenting :)

Ae nu ska jag fixa naglarna.
Puss puss  / Rebecca  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0