2 April 2010

Godmorgon..
Somnade ganska sent sen igår ändå. Tittade klart på filmen allt för min syster och herregud som jag tjöt!
Jäkla cancer!!
Har funderat flera år på att jobba på cancer avdelningen för barn sen när jag går ut men jag tror att det jobbet är struket från min lista. Visst att jag jättegärna skulle vilja det för att rädda liv men jag skulle aldrig palla med det alltså. Fysiskt skulle jag nog det och allt som har med det att göra men inte psykiskt. Skulle aldrig orka med det i längden alltså.

Vaknade allafall vid klockan 9 ungefär. Jag som trodde jag skulle sova till 11 minst men icke sa nicke :)
Har inte gått upp ur sängen än ändå. Ligger och läser lite bloggar och lyssnar på musik. Varför gå upp när man har lov? Ska städa mitt rum sen och rensa ut kläder. uschajsingen!

Ska väl ner och rota i kylskåpet och se om jag hittar något att äta. Puss




Så jäkla söt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0