24 April 2010

Godmorgon alla söta!

Vaknade för ungefär 30 min sen, skit pigg. Skönt att få sova ut kan jag lova!
Kom hem vid 12 inatt ungefär. Var ju hos syster på födelsedagsfest/sexparty igår. hahaha sjukt kul, och himla massa konstiga saker det finns alltså :)
Har tyvärr inte tagit några kort eftersom min kamera inte var laddad men jag vet att folk gjorde det så får väl locka åt mig lite kort senare :)

Ska upp och äta frukost snart sen plugga lite matte för att sen göra mig iordning igen och åka till syster igen för att vi ska fira henne med familjen idag.. Och ikväll ska jag bara hem och slappa till tvn. Gud så skönt det ska bli!

Puss puss  /  Rebecca ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0