26 April 2010

Hallå där!

Sitter i skolan nu och har omvårdnad. Har precis skrivit ut min arbete från datorn som jag snart ska lämna in till läraren. Borde gå till Cecilia snart, min mentor och be om ledigt den 7 maj för då drar vi till Ullared!
Så roligt. Har inte varit där på typ 16 år, hahaha :)

Efter omvårdnaden har vi lunch sen msk, människan socialt och kulturelt i två timmar. Ska även stanna kvar efter och fixa till lite på mitt arbete om nazismen..

Ikväll ska jag bara städa mitt rum massor och plugga lite.
Fårse kanske blir en promenad ikväll också, det beror på vädret och om jag har tid.
Så sjukt mycket i skolan nu men jag hänger i. Här missas ingenting :)

Puss puss  /  Rebecca ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0