27 April 2010

Hääääj!

Kom hem från skolan för inte så länge sen. Lång dag idag men ganska så skönt ändå.
Dagen gick ändå ganska fort även om vi gick i skolan i 8 timmar!
Avslutade dagen med att redovisa mitt personliga träningsprogram som man ska göra på idrotten, läraren tyckte det var bra så då är jag nöjd. hihi! :)

Hann med 4 bussen hem. Bra det för då slapp jag vänta i stan på nästa..
Ska skriva rent mitt arbete i psykiatrin nu för imorgon bitti är det redovisning på det, jag är nervös!
Har även tagit fram lite räkor som jag hittade i frysen så här hemma blir det räkor med sås och pasta..
Har aldrig lagat det men smakade på min praktik och det var himla gott så jag tog receptet från dom, Hoppas det smakar lika bra när jag gör det.

ae nu väntar psykiatrin på att blir klar.
Puss puss  /  Rebecca [hjärta]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0