30 April 2010

God jäkla fredagmorgon!

Vaknade imorse och var dö sur! Stefan retas för han får ligga kvar under täcket när jag var tvungen att gå upp.
jaja nu sitter jag i skolan igen och är på lite bättre humör!
Ska ha psykologi i en timma nu på morgonen, det funkar. Börjar faktiskt blir intressant nu..
Sen Naturkunskap i två timmar, läraren är sjuk och dom har inte satt in någon vikarie tror jag inte.
Slappt! Men sen kommer det, matte i 3 timmar.

Döda mig långsamt!!
Valborg idag också, funderar allvarligt på att skita i allt och bara vara hemma och ta det himla lungt.
Stefan ska börja festa på dagen sen drar han och hans kompisar på krogen senare på kvällen. Åh vad roligt att du är 18 år Rebecca så du kan följa med, jättekul!!!!!!!!!!!!!!! :(

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0