6 April 2010 - Helvete :(

Helvete!
Nu har jag fått skiten också. Tack mamma, jättesnällt <3 !

Mamma har gått här hemma och varit dödsförkyld i över en vecka. Jag har verkligen varit glad att inte jag har fått skiten än. Så vaknade jag imorse helt snorig, trött i kroppen och början till att få ont i halsen. Då man bara känner sig lite öm där. Fan :(

Jag som trodde jag skulle slippa att bli förkyld på det här lovet. Jag har verkligen inte tid med det!
Måste plugga massor och nästa vecka börjar skolan och då har jag verkligen inte tid med att vara förkyld!!
Det kan jag få bli någon annan gång. Typ på sommarlovet det är ändå så långt :)

Jaja, Ska dricka upp min c-vitamin nu sen tror jag att jag ska göra lite te! Vill inte bli sjuk ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0