6 April 2010

Ojdå nu blev det ett kort litet blogg uppehåll igen..
Blir alltid så när Stefan är här eftersom jag inte sitter vid datorn lika mycket då :)
Vaknade alldelles för sent i morse. Angelica skrev sms att hon tänkte komma på en fika så det var bara att ställa sig och baka, haha :)

Hon och bror var här i flera timmar. Snackade om allt skit i världen. Skönt att prata av sig ibland :)
När dom gick hem så började mamma och jag att laga Lasagne. GOTT!
Sen har vi inte gjort någonting mer här hemma.
Kollat på hockeyn på tv och så!

Ska vara lite social med Stefan nu.
Skriver mer imorgon, När vet jag inte men någongång under dagen ska jag nog få tillfälle för det..

Min morgondag ser ut såhär:
- Wiggo och jag tar en promenad ner till affären och hämtar ut mitt paket som finns där och väntar på mig :)
- Plugga
- Duscha med hårinpakning och allt vad det innebär..

Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0