7 April 2010 - Stan

Godmorgon!

Vaknade för 15 min sen av att klockan ringde. Skönt att inte behöva vara så trött när den ringer nu :)
Ska till stan med Angelica idag (syster). Så var tvungen att ställa klockan.
Sitter i soffan nu med en tallrik fil och müsli som verkligen inte går ner. Inte ett dugg hungrig på morgonen.
Måste äta nu annars kommer jag hungra ihjäl mig på stan..

Ska in dit och köpa nya leggings eftersom mina är sönder, och köpa nya skor eftersom dom är sönder.
Somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på?
Sen ska vi förbi körskolan också. Lika bra att göra det där jäkla syntestet nu så man får det gjort någon gång. haha!

Somnade i soffan igårkväll. För jäklar så ont i magen jag hade.
Stefan såg såklart det och gullet hjälpte mig upp. Hjälpte mig att ta av mina kläderna och bäddade upp sängen till mig. Jag var ju ganska så död om man säger så. Sen värmde han riskudden till mig sen sov jag gott hela natten :)
Jag säger det ännu en gång: Jag har väldens bästa pojkvän!

Ska försöka äta lite frukost nu sen göra mig iordning.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0